Kızlar merhaba
Bebeğim 8 aylık ve doğdugundan beri birlikte yan yana uyuyoruz pek beşik sevmiyordu bende gece kolay takip edebilmek gözümü açtıgımda göreyim nefes alıyor mu falan filan diye derken bu kadar zaman gecti şimdi beşiğinde uyusun diyorum ama kucagımdan beşiğe bırakınca aglıyor ve uyumuyor geri böyle bişey yaşayan oldu mu ne yapabilirim bi fikir verebilir misiniz nasıl alıştırabilirim beşiğine🥹🥲🩷