Doğum yapan anneler bişey sormak istiyorum ben doğum yapalı 20 gün oldu bir haftadır kahverengi şeklinde akıntı vardı bugün sabah ped kan dolmuş korktum bı an normal bı durum mu normal doğum yaptım dikislerim mi ksnadi diye korktum bı an ve karın ağrısı çok fazla bide çok üşüyorum