Silbey benim kizim 3 ay 12 gunluk gobegi dustugunde farkettim üç doktora goturdum fıtık 1 yaşına kalmaz gecer eger geçmezse 2 yaşından sonra ufak bi operasyonla hallediliyo dedi. Hiç bisey yapmadım sadece altını açtıkça parmağınla biraz bastırıp içine gidip gitmediğini kontrol ettim. Fitik boğulması oluyomus oyle olduğunda çıkıntı parmakla bastırınca içine girmezmiş. Agri yapmaz sikintisi olmaz bebege sende telaşlanma yani bizimki 15 gün once gecti cok sukur. Genelde burda yazan arkadaşlardan da okuduğum kadarıyla 5 aya kalmadan hep geciyo. Telaş yapmanı gerektiren bi durum yok yani 👍