2 yaşında bebeğimi kademeli olarak sütten kesmeye çalışıyorum önce gece ilk uykuya geçişi bitirip sonra gündüzü kesecektim ama üç gecedir feci ağlıyor en sonunda yorulup uyuyor ama maksadım ağlatmadan sürece yaymaktı başaramıyorum sinirlerim bozuk asla bırakmayacak gibi düşünüyorum üstüne gündüzleri de yemek yemiyor ve sürekli meme istiyor bu süreci sağlıklı atlatanlar tüyo verebilir mi acaba nerdeyse vazgeçip emzirmeye devam edeceğim 🥲