Merhaba Kızlar,
Ekrem İmamoğlu’nun anneler için sadece İstanbul’da geçerli olan anne ulaşım kartından haberiniz var mı? Bebeği 4 yaşına gelene kadar her anne internet üzerinden başvuru yapıp İstanbul içinde otobüs,metro,metrobüs,tramvay, deniz otobüslerini bedava kullanabiliyor.İstanbul da yaşayan anneler için çok güzel bir uygulama, uzun zamandır var ama ben yine de bilgi vermek istedim ❤️İstanbul kart uygulamasını indirip adımları takip ederek online başvuru yapabilirsiniz. Kart adresinize geliyor.Bu arada başvuru sahibinin bütün bilgileri kontrol ediliyor. Doğum yaptığı tarih,ikameti adresi vs, sistem sıkı yani ☺️