Aylinkoo Arkadaşlar merhaba oğlum biraz tombul bir bebek bu yüzden pipisinin olduğu bölge kısımları katlanıyor ve pişik oluyor. Mustela pişik kremi hep kullanıyordum doğduğundan beri. Ama yinede pişik oldu. Nasıl geçer tecrübeli annelerimiz yazabilir mi ?