Merhaba herkese . Bir hastalık geçirdik ateşi 1 gün oldu . Burun akıntımız falan iyileşti ama bu öksürük geçmek bilmedi sabahları balgam çıkaryor koşarken falanda öksürüyor seside daha düzelmedi . Erdostin kullaniyorum 3cü şişe artık azaldı ama bitmedi hiç bu kdar uzun öksürük olmadı kendimde aynıyım . Ne yapıyım bılemedim yardlm (