Erkvam Biliyorum çok oldum hepinizden özür diliyorum ve son kez sormak istiyorum kromozom bozukluğu olan bir kızım var ve ikinciye hamileyim korunmama rağmen rabbim nasip etti ama çok fazla korkum var doğuma 1 haftakaldı ama ben hep ultrason resimlerine bakıp psikolojimi mahvettim yok burnu basık dawn sendromlu yok çenesi geri yok göz arası mesafe çok fazla bir sürü şeyler düşündüm kendimi yedim bitirdim lütfen sonkez bakıp yorum yapar mısınız Allah rızası için 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 özellikle siyah beyaz ultrason çektirenlere sesleniyorum
LaMamaDellaCicala Erkvam kendi bebemi bile uc boyutlu ultrasyonda biseye benzeten ben🫠 ilk tavuga benzetmistim ogljmu sonra envai cesit hayvana sizinkine baktim vebegi goremedim bile
beyzzsenturkk_ Erkvam Allah sağlıklı uzun ömürler versin yavrunuzu size bağışlasın Allah kolaylığıyla beraber kavuştursun ultrasondan pek anlamam ama kendinizi üzmeyin derdi veren de allah dermanını da veren allah eminim sizin için hayırlı ve güzel planları vardır yüreğinizi serin tutun🧿💖💕🫶🏻
piremsesssannesi Erkvam inşallah sağlıkla gelir minnoş 🤲 böyle ultrason fotoğraflarına bakıp üzülüp stres yapmayın lütfen
sleepnessnami Erkvam maşallah korkmayın öncelikle benim bebeğimin de öyleydi çene daha iç tarafta geride gibi duruyordu. Hiçbir sorun olmadı her şey normaldi
Htc4504 Erkvam valla kendi bebegimin resimleri gibi yani ben bişey anlayamadım normal duruyor ve lütfen anneler her zaman en kötüsünü düşünüyor bende dogurana kadar neler geçti aklımdan ama yanlış yapiyoru evham yapıyoruz içinizi ferah tutun rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🌺
Minigim38 Erkvam resimde çok normal gözüküyor böyle bir ihtimal var mı bisey dedimi doktorunuz bide detaylı ultrason yaptırmış mıydınız orda belli olurdu. Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🤲🤲
Erkvam Minigim38 üstekiler deraylı ultrason resimleri zaten işte korkuyorum ilk kızımda yaşayınca sadece kendimce yorumluyorum
Littlemansmom Erkvam ilk bebeğimin ultrason fotosu benim kopyamdı ikinci bebenin devlet hast. çekildiği için hiçbirşey benzetemedim. Korkma ferah düşün ALlahım sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah bana da asis. Dr. Biri bebeğinin bir bacağı kısa dedi detaylı da herşey normal çıktı boşuna hamileliğim zindan ettim o salağın yüzünden sonunda sapasağlam nurtopu gibi kızım oldu şükür.
Erkvam sleepnessnami hangi haftaydı acaba burun kemiği gayet güzel çıkmış ama benimkine bak burun ucuna çok geride
sleepnessnami Erkvam detaylı 23 olması lazım. Yok sizinki normal siz şu an çok irdeliyorsunuz biraz korkunuz var ondan size öyle geliyor ben de aklımda kurup kurup dururdum neler neler düşündüm ama sağlıcakla doğdu bir hfta sonra siz de sağlıcakla alacaksınız görürsünüz