Merhabalar ben dün başıma geldi normalmiş ama benimkisi kabardı vücudu doktor bugün çok sık karşılaştığım bir durum dedi , doktora hep kullanıyordum bir şey olmamıştı şimdiye kadar dedim öyle olur dedi 10 kez kullanırsın 11. Alerji yapar dedi. Ben korktum baya ama sen korkma diye yazıyorum güzel anne hemen geçiyor ama doktorunuza söyleyin değiştirsin bir doz daha vermeyin biz öyle yaptık