Seda0651 Uzun zamandır kullanıyorum. 1 buçuk ayda adet oluyor dum ama her ay az az son oldugum 1 gün sürdü sadece 2 aydır da olmadım normal mi acaba ? Test yaptım gebelik cikmadi
Smgncdvrc Bende kullanıyorum ve 3 ay oldu olmadım test negatif doktoruma sordum emzirdiğin için de normal dedi