yakup6752 munckhin kullanıyoruz tam 1 yıldır aktif olarak bebeğim asla elinden düşürmüyor ve asla akıtma yapmıyor gayet memnunuz alıştırma konusunda da pipetin takılı olan yerinde bir tıpa var o tıpayı açarsanız eğer kendiliğinden akıtıyor o şekilde birkaç defa suyu içirip sonra tıpayı kapatarak bebeğinize verin öncesinde pipetten su geldiğini bildiği için bu sefer çekmeye başlıyor ve öğreniyor ☺️