Alinaa97 Kızlar dün 40 derece ateşle hastanedeydim yatıracaklardı bebek var diye yatmak istemedim. Antibiyotik tedavisine başlandı, üç serum yedim bugün düne göre daha iyiyim ama öneriniz var mıdır enfeksiyonu düşürmek için??