Merhaba herkese kızım 9 aylık üst iki dişleri alt dişlere göre zorlu çıktı kanadı vs doktor damarlar olduğu için normal dedi. Dişleri çıktı birisi biraz daha büyük diğeri de sonradan çıktı dişler gözüküyor ama yine kanadı biraz önce özellikle iki dişin ortası kanıyor ya da dişin üstü perşembeye randevu aldım ama canım sıkıldı başına gelen var mı