Kac aylıkti ? 3 ay dan once uyku duzeni pek olusturulmuyor cunku. Ben kendimce bi yol denedim ve ise yaradi. Aksam uyuma saatini 20 olarak belirledim. Amacim O saatte veya yarim saat oncesinde uyku rutinlerini yapip isterse benimle isterse kucagimda isterse emerken nasil olursa olsun uyumasini saglamakti yani 20 ye biyolojik saat sabitlemekti. Suanda 8 ayimiz dolucam cok sukur ki ise yaradi 4. Ayimizdan beri bu sekilde gidiyoruz. Gunduzleri de zor tabi biliyorum ama baska bir sekilde
Oyalamaya calisin disari cikararak oyuncak oynayarak vs . Gunduz uykularida onemli en az gece uykusu kadar. Aslinda gunduz cok uyuyor gece uyumayacak biraz yanlis bir teori uyumayan cocuk gunduz uyumasada uyumuyor sadece belirli bir duzeni oturtmak onemli. Her cocuk farkli tabi ki her annenin yontemide farklı:)