Kızlar 24 gündür diyetteyim 6 kilo verdim ama bugün çok kötüyüm çikolata çekiyor canım un kurabiyesi var bide yapmıştım gördükçe deliriyorum azıcık yesem acaba kilo alır mıyım yarın zaten kabak diyetine başlıcam 3 günlük baya zorlu geçecek zaten siz ne dersiniz yemeli miyim yoksa yememeli miyim 😢😢😢