Geçenlerde biryerde izlemistim, almanyadaydı sanırım , hastanenin biraz ilerisinde bir kabin var istenmeyen bebekler icin. Kadin dogum yapti bebegi istemiyor veya gizlemesi gerekiyor veya baska bir sebep vs gidip bebegi oradaki yataga birakabiliyor , orasida surekli kontrol ediliyor hastane tarafindan. Sonrasinda o bebekler korumaya aliniyor ve mutlu olacaklari ailelerle bulusturuluyor. Yani bir anne olarak bu benim icin dusuncesinin bile korkunc oldugu bir durum , bir bebegi birakmak. Yazdiginizi okurken bile icim cekildi. Ama bu sekilde bir sey olmasi da en azindan bebeklerin cope , camiye oraya buraya karda kista sicakta birakilmasindan iyidir. Siz anlatinca aklima bu geldi , keske bizde de olsa en azindan hayatlarina devam ederler.