Benim bebeğimde de doğduğundan beri var her uykudan uyandığında gözü çapaktan yapışmış kenarında da koca bi birikintisi olurdu ne yaptıysam geçmedi. Ilık çay ılık su süt masaj hepsini yaptım. En sonunda göz doktoru damla verdi 1 haftadır kullanıyoruz şimdilik iyi çapaklanma yok. Sizde doktora götürün