Burnumu yaptırmak istiyorum kızlar ama bütcem yetmez özelde estetik yaptırmaya . Daha önce kırkırdaktan ameliyat olmuştum kkb dr u sadece içi yaptı nefes alma sorunum vardı ve dikiş yerlwri bi türlü düzelmedi kavlıyor hala 3 4 sene oldu. Acımayada başladı . Bende yaptırmak istiyorum dolgu da gider . Sizce nasıl yapmalıyım fikirlerinize açığım