sm_goktugada kızlar oğlum 5 ay 4 günlük bugün 5 defa kustu 3 defa da kaka yaptı normalde 2 yapardı hastaneye götürdük serum verdiler tahlil falan Allaha şükür bişey çıkmadı ama şu an uyuyo sürekli normal mi?emiyo uyuyo korkuyorum