kızlar selam bu sene üniversite kazandım fakat bebeğim 5 aylık üniversite başlayınca 6 aylık olucak ikinci öğretim yazdım ben yokken babaannesi bakacak sorum şu, şuan emziriyorum fakat haliyle okul zamanı evde olamicam evdw olduğum süreler emziricem tabi ama evde yokken mama vermeyi düşünüyorum çünkü sağdığımda sütüm çok çıkmıyor meme reddi yaşar mıyız nasıl bi yol izlemem gerekiyor çalışan anneler yardımcı olursa sevinirim siz nasıl bi yol izliyorsunuz