Selda03 Bebeğim ekrana bakarken gözlerini kırpıştırıp sıkıp açıp kapatıyor sanki uykusu varmış gibi gözlerini ovuşturuyor ancak normalde hiç öyle bir şey yapmıyor sadece ekrana bakarken oluyor. Gözleri mi bozuk acaba? Başına gelen var mı?
-_Esra_- Işıktan dolayı gözleri acıyordur zaten telefonla tabletle işi yok vermeyin olsun bitsin tv de açmayın o varken.
Selda03 -_Esra_- özellikle izletmeye çalışmıyorum sadece böyle bir durum fark ettim belki görmesiyle ilgili sıkıntı vardır diye endişelendim
Selda03 Mervetnl doktora götürmeye karar verdim. Ekrana baktırmaya çalışmıyorum tesadüf denk geldiğinde de dikkatimi çekti