gibicibicis 11 eylülde açılacak saniyordum devlet ana sınıfları ne zaman açılıyor biliyor musunuz 4 Eylül olabilir mi ? İlkokula değil liseye bağlı olsada?
FatmaKrbkl gibicibicis anaokulları alışma süreci için erken açılıyor, bizim de müdür 5 eylül dedi biraz inisiyatife de bağlı heralde
gibicibicis 2ogullu1anne bende öyle biliyorum ama 4unde diyenler de var perşembe gidip sorcam da merak ettim
2ogullu1anne gibicibicis 4′ü küçük yaş grubu kreşe alışsın diye.Bizim burda 3-4 yaş uyum haftası olacak.O yüzden 1 hafta erken gidecekler.
gibicibicis Deletedmom_110 tesekkur ederim 🥰 açılsın da forumu da rahat bırakayım artık ayda yılda bir post açardım okul mevzusu çıktığından beri buraya taşınıyorum 😅
Ikikizannesi7534 gibicibicis 4 eylülde pazartesi açılıyor benim kızımda ana okuluna başlıyor alıştırma süresi olacağı için erken açılıyor