Tanembebek5 Ben artık sabrımı yitiriyorum yaa gerçekten uykusu var esnemekten bir hal oldu o kadar direniyor ki anlatamam. Ve ağlıyor yatırınca bağırıyor 🤦🏻♀️ Lanet olsun bu atak dönemine resmen bitirdi beni
2dunya1blog Tanembebek5 atak mı bilmiyorum vallaa 2 ay 28 günlük benimki de her uykusu geldiğinde aynı. Memede uyursa ne ala meme istemediği zamanlarda durum feci bizim…
msacarr Tanembebek5 atak dönemidir muhtemel son üç dört gündür bizimkide öyle 4+7 yiz , en son iki aylıkken yapmıştı tekrar başladık elbet geçiyor günler onlar içinde büyümek çok zor ve sancılı oluyor haklılar 🐣
Gunesinannesii22 Tanembebek5 13 aylık bugün 1 saat ayağımda sallanarak yattı sallamayı bıraktığım an uyandı azı diş geliyo zor bu bebeler😀
Zhl123 4 aylığız 8 den beri uyutmaya çalışıyoruz. Atak dönemleri bir türlü bitmiyor. Bende yıldım vallahi🤦
msacarr Tanembebek5 büyüdüğünde bu günlerini ozleyecegimizi düşününce dayanılır oluyor ♥️ onlar için herşeye değer 🐣
Omercik222 3 ay 18 günlük bende az evel kucagımda uyuyor koyuyorum uyanıyor alıyorum susuyo yatıyooo yerine koyuyorum uyanıyo 😌😌çok zoor ya