DeFaOzer Kendinizi strese sokmayın bu şekilde strese girdiğinizde azabilir sütünüz ama öyle hissetmeniz normal bende ayniydim ilk zamanlar olumsuz düşünmeyin ayrıca farzedinki yetmedi mama desteği yaparsınız dünyanın sonu değil ben ilk 6 ay mama vermemek için direnirim diyordum 3. Ayına yaklaşırken malesef sütüm yetersiz gelmeye başladı mama takviyesine başladım 6 aylık olmak üzere kızım sütüm doyurmuyor ama ben yine her fırsatta gece gunduz emziriyorum bir damla bir damladir diyorum