Sonsuz32 Kızım 21 aylık dış cikartiyo ve ağrı yapiyo herhalde sürekli agliyo oyuzden calpol verdim diş ağrısına iyi gelirmi
Feyzosumunannesi Sonsuz32 Doktorumuz diş granül yerine çok sık olmamak şartı ile calpol vermenizi öneririm dedi . Cok huysuz uyumuyor baktınız baya aci çekiyor o zaman verilmesi gerekiyormus
fatma_6141 Sonsuz32 granul işe yaramıyor abla bana doktor verebılırsın diş zamamı dedı 5 saat arayla gece veriyordum sadece rahatlıyordu
2133ayse2133 Sonsuz32 o yüksek ateş için oğlumun ateşi 40 dereceye çıktığında özele götürmüştüm doktor verdi iki üç gün düşmemişti ateşi
Feyzosumunannesi Sonsuz32 iyi yaptınız tez zamanda kurtulurlar inşallah şu dislerden benim kuzum 15 aylık neler çekiyoruz henüz 6 dişi var çok zayıfladı hc bsey yemez oldu
2133ayse2133 Sonsuz32 dış jelleri var onu kullanın rahatlariyor ben oğlumda kullandım bide erken patlatıyor dişi biran önce kurtuluyor küçücük çocuklae o agridan