Kızlar 20 aylık erkek bebeğim babaya aşırı derecede bağlandı bu aralar artık üzülüyorum az önce uyutmak için ayağıma aldım baba baba diye ağlıyor yastığı ayağımdan alıp babasına götürdü uyutmasi için ve onda uyudu gece ağlayarak uyanır baba der normal sabah uyanır baba der yani sürekli acaba neden böyle.oldu ben mi yeterince ilgi gosteremiyorum babasıyla çok güzel oyunlar oynar duş aldırır babası ben çalışırken arada evde olunca da babası bakar yemeği uyksuu falan. Bende mi bir eksiklik var acaba ya moralim bozulmaya başlıyor yavaştan beni sevmiyor diye düşünüyorum 😢😢😢