Merhabalar, oğlum iki aylık, yaklaşık bir buçuk ay boyunca sadece sol göğsümü emdi son günlerde sağı da almaya başladı fakat sağ memeden en fazla 10cc süt geliyor sağım ile.
Sağ memeyi düzenli sağıyorum ama sütü arttıramadım, ne yapmak lazım? Soldan 90cc süt geliyor sağım ile mama takviyesi yapıyorum. Sağdan da sol kadar süt alabilsem mama ihtiyacım olmayacak. Aynı durumu yaşayan, konu hakkında bilgisi olan var mı?