Kizlar acil bı fikir verin lütfen Doğum yapali 3ay oldu ben 2. Ayimda regli oldum ama eskisi gibi değil ilk 3gun kahverengi leke gibi geldi sonraki 3gunde normal kanama şeklinde geldi bitti reglm bittikten sonra 3gun olması gerek ilişkide bulundum tabi esim korundu hem geri çekilme hem prezervatif hemde dışarı boşalma şeklinde eminiz yani sonraki reglim 2gun gecikti 3.gun lekelenme şeklinde bı önceki gibi oldu ama henüz kanama gelmedi kahverengi şeklinde geldi 3gun boyunca bende 3aylik korunma ignelerinden almıştım gidip onu vurdurdum 4.gunumde ama kanamam gelmeden lekelenme şeklinde gelince gidip vurdurdum hamile olmadığıma eminim zaten hiç bir belirti de yok korunmadan da eminiz tesadüf bu iğnenin yorumlarında hamilelik testi yapmadan vurdurmayin yazıyordu şimdi çok tedirgin oldum ne yapmalıyım