liebemom Kızım 10 aylık doktor bugün iyice dinledi kalpte üfürüm var kardiyoloji ye gitmen gerek dedi ama canımı çok sıktı bu durum var mı böyle bir durumu yaşayan kontrole giden nasıl sonuçlanır ne yapılıyor nasıl kontrol sağlanıyor
Tugcebudak20 liebemom bizim de 2 aylıkken üfürüm olduğunu söyledi doktor kalp doktora götürdük zamanla kapanır dedi bidaha da götürmedik zaten
Ahhannelik liebemom genelde büyüdükçe kendiliğinden düzeliyor tabi duzelmeyende olabiliyor kontrollerini ihmal etmeyin kuzenimin oğlunda vardı 7 yaşına kadar devam etti sonra düzeldi geçmiş olsun inşallah sizin bebisinkide kendiliğinden kapanır Allah’ın izniyle 🤲🏻
1oglananasi6 liebemom büyüdükçe kilo aldıkça kapanıyor genelde, bize de 13 aylıkken dendi bencdoktor değiştirdim diğerleri yok dedi yine de bi doktorla kalma
liebemom Tugcebudak20 inşallah geçmiş olsun fakat delik var denmedi henüz size delik mi var dendi se kapanır dediler üfürümefsrklı şeyler de sebep olur muş
Deletedmom_106 liebemom vardı kızımda . Muayene oldu doktor söyledi şöyle böyle delik var die. 1 yaşta kontrol istedi götürdük geçmişti sonra 2 yaşında yine takip dedi randevu bulamadım henüz götürecem ama
Haticegndx liebemom çok geçmiş olsun Kız kardeşimde vardı doktor zamanla geçer dedi öyle de oldu zamanla geçti 🌸