Ben de 5,5 aylık bebekliyim. Genelde başlarda oluyormuş mastit. Ama beni de buldu galiba. Doktoruma fotoğraf gönderdim. Minosete başlamıştım farenjit sanarak ateşimi fln. Bol emzir duş al sağ dedi. Geçmezse augmentin iç Emzirebilirsin Dedi. Baktım kırmızılık arttı içtim mecbur augmentin:(