deryaboz ben kızım 3.5 aylıkken tatile çıkmıştım ilk, benimkide aynı emzirmek hiç sorun değil ama puseti sevmiyordu, sürekli kucakta gezdirdik yordu açıkçası ama yine de güzel bir tatildi. Böyle ulaşımı kolay heryer birbirine yakın bi herşey dahil otele giderseniz sorun olmaz