Atlasligunler Doğal saçım koyu kahverengi İki parmak kadar dibim geldi kuaför 1500 diyor çok bulduğum için evde yapmayı deneyeceğim saçımı açtıktan sonra dip boyası olarak hangi numarayı kullanmalıyım?
Gceylan Atlasligunler dipten açacaksanız eğer kumral tonları seviyorsanız 6.1 küllü koyu kumral öeneriirm ama onun bir tık açığını istiyorsanız 7.1 küllü kumralı da öeneririm benim de saçlarım dipten sarıydı uzadı 2 cm falan ben açmadan 7.1 le boyadım gayet güzel doğal bir ton çıktı eğer daha açık renk istiyorsanız 8.1 açık küllü kumral da yapabilirsiniz