Kızlar doğru cümlemi ifade etmek istediğim sey emin değilim.simdi benim kızım 4 yaşında dil terapisi alıyor fakat duygu durumunda sorun var ani çıkışları var aniden ağlama vb.seyler.az önce bı videoya denk geldim.cocuklarin çizdiği resimlere göre durum açıklanıyor videoda.mesela istismara uğrayan çocuk,öfke problemi olan çocuk, özgüvensiz çocuk gibi gibi.bizimki sınır problemi olan çocuk çıktı.acaba neler yapabilirim ona destek olmak için neyi kaçırıyorum nerede hatam bu konuda