muniii42 Arkadaşlar merhabalar Diyarbakıra geleli bir sene oluyor bir kaç doktor denedik ama maalesef hiçbiri ilgili vs değildi hiç memnun kalmadık kızımın kansızlığı vs var düzenli takip ediymesi gerekiyor acaba gidip memnun kaldığınız doktor var mıdır? Lütfen birileri bi doktor söylesin özel ve ya devlet fark etmez
muniii42 Mevelse Genesisde Serdar beye gittik ama hiç memnun olmadık açıkcası doğru dürüst ilgilenmedi birden fazla götürmemize rağmen
ilaydasrin_1 muniii42 bizde Serdar Bey’in hastasıydık şans eseri bir gün gittik Arda hoca ve Abdulkadir hoca vardı, Arda dedik direkt çok memnun kalınca değiştirdik o gün bugündür arda hocadan şaşmıyoruz🙃
ilaydasrin_1 muniii42 Serdar bey biz rota virüsü geçirirken 3.gün bizi taburcu etmeye kalktı, kızım hiç bir şekilde iyileşmemişken..hemen Arda hoca hemen müdahale etti olur mu öyle şey diye, 10′uncu güne kadar kaldık ve takibimizi onun yapmasını istedik
Barbieee Dr Hakan onur Memorial hastanesi çok ilgili bir doktor çok memnun kalmıştık whatsaptan her zaman sorularıma cevap verir saat kaç olursa olsun
Mirzaam Dünya park hastanesinde Dr Turgay Deniz . Çok çok memnunum verdıgı ilaçlar hemen etki ediyor . Yıllardır çocuğumu ona emanet ediyorum
Atssssss000 Memorial diyarbakir hastanesi Mehmet celaloglu cok iyi bi doktor sklmadan bilgi veriyo ben cok sevdim isindede cok basarili