Bebeğimin sırtından itibaren , Poposu, bacak arası, özel bölgesi ve karnına doğru bu şekilde kızlar. Cildiye ye götürdüm acil e götürdüm, ikisinin de verdiği kremler fayda etmedi. Bu arada bez değişimi de yapmadık , doğduğundan beri aynı bez ve ilk defa böyle oldu. Geçmesi için yaptıklarım ;
- gün içinde bez takmıyorum ve her çişinde kakasında banyoya götürüp bebek şampuanı veya yeşil sabun ile mis gibi yıkıyorum
-Gün içinde bez bağlamayıp bol kıyafetler giydiriyorum
- doktorun verdiği kremleri düzenli bir şekilde güzelce her yerine sürüyorum.
Ama hiçbir faydası olmuyor. Kızlar bu ne ya. Nasıl geçecek Allah aşkına? Bez yapıyor desem bez takmıyorum ama çoğalıyorlar. Ne bu? 😔😔🥺
Sudocrem
Mustela
Bepanthol baby
Bunların hiçbir faydası olmadı kızlar. Doktorun verdiği kremlerin de olmadı faydası.
