Nilgunelaa kızımın 15 20 günü buldu . Bezi takmamla çıkarmam bir oluyodu ateşi çıkıyordu burun akıntısı da vardı yediği içtiği hiç bisey karnına değmeden hoppp beze iniyordu. Günde 30 boklu bez attığımı bilirim belki daha fazla . Anlamadı doktorlar ateş ve ishal olunca diş mi dediler ama ateşi yüksekti. Dıskı tahlili yaptılar sonuç temiz çıktı doktor tekrar tahlil istedi artık hastalık bitmek üzereydi adenovirüs dediler. Doktor değerlerine baktı potasyum u sınırda dedi beslenememeye devam ederse yatırmak zorunda kalacaktık günde bi muz mutlaka yedirmemi söyledi. Yediremezsen getirin yatış verecem dedi. Zaten artık kızım hastalığı atlatmak üzereyken öğrenmiştik Rabbim acil şifalar versin inşallah