Aslananne1 Kızlar bugün doktor kontrolünde doktor d vitaminini 18. Ayda artık birakmami söyledi siz de durumlar nasıl
bdilekkayra Aslananne1 1 yaşa kadar kullandık kan değerlerine baktı doktorumuz kullanmanıza gerek yok dedi
Anayimbenana-02 Aslananne1 benim arkadaşımın bebeği 1 yaşında düzenli kullanmış hep doğdugundan beri 1 yaşına gelince doktor bırak demiş
Noriye Aslananne1 banada 12 ayda birak dedi bn kendim basladim diger kintrolde disi gec cikiyor dedim d vitamini ver dedi degisikler sen kullan bence 🙄
Aslananne1 esomommy öyle yapayım başka doktora sorayim doğduğundan beri bu doktora gösteriyoruz degistireyim doktoru
amansallagitsin Anayimbenana-02 bnd duzenli kullandm suan 22 aylk hala dusuk d vitamini dozunu artirtik mesela 3 damladan 4de cikardik
amansallagitsin Aslananne1 degere baktrn 50 80 arasi beklenir bu civarda ise 2 yasa kdr kullanmayin eger degil ise kullanmaya devam edin
livanurvealpinannesi61 Aslananne1 2 yaşa kadar kullanılıyor 2 yaştan sonra sadece kış mevsiminde kullanılması gerek
Anayimbenana-02 amansallagitsin ocean kullanıyoruz biz bakalım bize etkisi ne olcak arkadaşım da ocean kullandı genel de bu ilacı tavsiyw eder doktorlar