Bebeğim 3.5 aylık normalde devit 3 kullanıyordum sağlık ocağında monovit verdiler bebeğimde zaten ürat kristali var ve şu son zamanlarda aşırı iştahsız sadece mamayla besleniyor ama artık mama yapıp vermekten korkuyorum sürekli çöpe gidiyor içmiyor gazlı bi bebek olmadı hiç ama hep gaz sancısı çekiyor ve normalde her gün kakasını yapan çocuk 3 4 gün de bir yapmaya başladı, damlayı verdikten sonra lop lop kusuyor bugün verdikten sonra aklıma geldi bunlar monovitten dolayı olabilir mi acaba bu damlayı kullanmadan önce hiç böyle problemlerimiz yoktu başına böyle bişey gelen var mı