MomK kestirdik bizde 2ay 15 günlükken o gün çok zor geçti ne emdi ne biberon ne emzik sürekli ağladı az bi kanama oldu, ertesi güne toparladı o bölge beyaz kabuk bağlıyor o da geçiyor sonra emme sırasında ki sesleri yok artık daha iyi çekiyor. İşlem anında pişman oluyorsunuz ama sonrasında bebek rahatlayınca sizde iyi ki diyorsunuz