Saricizgilibeyazev
Bende oldum canım ameliyat. 10 11 ay falan oldu hala emziriyorum çok şükür 😊 ameliyat ağrısına gelince illaki biraz oluyo ama mastitin acısı kadar değil bence en azından geçeceğini biliyosun😊 ameliyat sonrası biraz pansumanlar falan zor oluyo. He bide kesi yeri meme ucuna yakın olursa emzirmeye başlayabilmek için iyileşmesini beklemek gerekiyo falan ben o yüzden daha ilerden istemiştim doktorum öyle yaptı sağolsun. Tabi nerde ameliyat olduğuna göre de değişiyo ameliyat sonrası durumu. Çok çok geçmiş olsun inşallah kısa zamanda iyileşirsin😊