Merhaba güzel anneler kızım 18 aylık ve 2 gündür ishal, benimde ateşim vardı sabah kustum ve miğdem çok kötüydü doktor parafon ve iki ilaç daha yazdı, parafon içtiğimde kızımı emzirsem ishali şiddetlenebilir mi kızıma doktora ancak bu cumaya gün bulduk doktora dikkat etmelimiyim… ishal nasıl çabuk geçer? önerilerinizi alabilir miyim?