slmbebegims 6 günlük oğlum dün kontrolde sarılığı yüzünde 8 boyun bölgesinin altı 3 çıktı doktor sık emzir uyanmasını bekleme dedi ama ben uyandıramıyorum asla biberona sağıp veriyorum o da olmuyor ne yapsam uyandıramıyorum ne yapıcam böyle giderse ilerliyicek
Sebusebu slmbebegims altını aç ıslak mendil sür, ya da ayak tabanlarına parmagınla şıklatır gibi vur. Sarılık yüzünden kalkamıyor zaten ağlatarak uyandırcaksn mecbur
mehmel54 slmbebegims ayaklarını gıdıkla boynunu gıdıkla altını aç ıslak mendil sür uyandırman gerekli aklıma gelen her yolu deme ilerlemesin
Dilanmiray slmbebegims bulunduğunuz ortam da serin olsun sıcakta enerji kaybı oluyormuş doktor bize öyle söylemişti
1mom1baby_ slmbebegims altını açın ve sağlık ocağında benimde oğlum bir türlü uyanmadı doktor elinin üstünde yüz üstü çevirdi o şekilde uyandırdı sizde deneyin olmazsa fotoğraflı atayım anlamadıysanız
Burcum111 slmbebegims ayak topuğunu sık. Ama mutlaka uyandır. Benim oğlum bı hafta hastanede yatmıştı. Uyandıramamıştım bılmyrdm daha doğrusu. Topukla uğraş canını acıt yeter ki uyansın. Hastane çok zorrrr
welcometomylife slmbebegims bizde 6 günlüğüz. 4 günlükken kontrolde sarılığı 18.4 çıktı. 1 gece yatış verdi doktor. Fototerapi aldık. Aynı odada yatırdılar ben 2 saatte bir terapiden çıkartıp emzirdim. Ama çok zor uyanıyor. 36+2 haftalık doğdu. Hastaneden çıkarken tekrar ölçtüler 9.4 çıktı. Şimdi evdeyiz sürekli kaldırıp emzirmeye çalışıyorum ama çok zor uyanıyor. Uyandığında da 3 dk emip geri uyuyor. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Yarın doktor kontrolü var. Soracağım nasıl uyandırabilirim diye. Doktordan tavsiye alıp size burdan yazarım yine. Allah şifa versin. Nazardan da uyuyorlar. İnanır mısın bilmem ama biraz nazar duası oku. Belki göze gelmiştir 🤷🏻♀️
Alyaece1 welcometomylife merhaba sarılığı ne yaptınız tekrar yükselme oldumu acaba Şuan bizde aynı şeyi yaşıyoruzda
welcometomylife Alyaece1 o günden sonra doktora gitmiştik. 10.2 çıktı. Doktor zaten diyordu tekrar yükselecek korkmayın diye. Mamaya devam dedi. Günde 4 kere 6 saatte bir 30 cc veriyorum. Şimdi bu perşembe yine gideceğiz. Siz hiç ölçüm yaptırdınız mı kaç çıktı?
Alyaece1 welcometomylife bu arada mama vermiyorum ben sadece emziriyorum emebildiği kadar inş yeterli geliyordur
Alyaece1 Bizde bugün hastaneden cıktık dün 17 ile yatış yapıldı bugün kanda 10.9 çıktı değer perşembe tekrar kontrol var tekrar yükselmesinden korkuyorum
welcometomylife Alyaece1 doktor başlatmadı mı mamaya? Sarılık uyku hali yaptığı için memeyi çekmekte zorlanıyor. Uyuyup kalıyor. O yüzden mama ile destekliyoruz aslında. Sütüm olmasına rağmen bebek uyku halinde yeterince beslenemiyor. Ne kadar iyi beslenirse o kadar çabuk atlatır. Bence doktorunuza sorun mama için ne düşünüyor diye. Ben ilk günler sütüm iyi geliyor dedim direndim mama vermedim belki ondan oldu diye pişmanım.