bayankitapkurdu Doktor odundu resmen. Ağzından lafları cımbızla alıyordum. Hiçbir şey söylemedi. Ağrım var normal mi acaba yoksa gideyim mi hastaneye. Size ne anlattı doktorunuz. Nelere dikkat etmeniz lazım dedi?
Humeyra66 bayankitapkurdu zormu ben de normal dogum yaptim 4 bucuk ay oldu ama spiral taktirmaya korkuyorum adetliyken mi taktirdiniz.
nurefsanakbulut bayankitapkurdu bende 2. Çocuk hiç düşünmüyorum kendime korunma yöntemi arıyorum sprialden çoook şikayetçi kadın varmış çok sinirli geziyorum Dalan diyorlar . Biri tüp bağlattım geri açılabiliyor dedi doğruysa ben onu da yaptırırdım
Karansmomm bayankitapkurdu normal ağrın canım hatta kanamanda olabilir korkma böyle şiddetli adet ağrısı gibi oluyor 1-2 hafta sürüyor bir sonraki adet kanamanda gecikebiliyor ve çok kanayabiliyor bunlar normal 1 hafta sonra kontrole git o süre içindede ilişki yasak yerleşmiş mi yerine bakılması lazım
bayankitapkurdu Humeyra66 açıkçası biraz acıdı. Spiral değil de açmak için alet kullanılıyor ya o. Ama sizin normal doğum olduğu için acımaz. Doktor öyle söyledi. Adetli değildim. Önce kanda beta değerine baktılar sonra taktı
zeynoksc nurefsanakbulut tüpleri bağlatınca geri açılma olmuyo canım ilk defa duydum kendini kısırlaştırmak o tüp bağlatma yanlış söylemişler bence
Alya-Sena nurefsanakbulut onu bende duydumda cok sacma geldi tupleri baglatmanin amaci birdaha cocuk sahibi olmamak zaten doktorlar uyariyor annemde 13 sene once baglatti israrla sordu doktor geri donusu yok ona gore diye.
bayankitapkurdu nurefsanakbulut tüp bağlatma günah diye biliyorum ben. Araştırmak lazım. Ben de öyle düşünüyordum hep bağlatırım falan. Ben her yöntemden korkuyordum ama sonunda buna karar verdim. Baktım olmuyor çıkarttırırım yapacak bişey yok 🤷🏻♀️
bayankitapkurdu Karansmomm doktor 3 ay sonra gel dedi. Olmazsa bu yakınlarda memlekete gidicem orda özele giderim baktırırım. Burada özel olmadığı için mecbur kaldım
Rsc35 zeynoksc iki çeşit tüp bağlama var biri yakarak onun geri dönüşü yok diğeri de düğüm gibi sanırım tam hatırlamıyorum youtube özlem çelik videosunda anlatıyo
Bugleminannesi28 bayankitapkurdu hemen bilgi vereyim canım taktirali bir ay oldu ilk adetimi de gördüm ben İlk bir hafta ilişki yasak. 1.ayda kontrol oluyor -3.ay ve 1yil ilk gün ağrın olabilir kanama olabilir parol icebilirsin azalıyor ilk 3 ay adet zamanı kasık ağrısı hatta arada lekelenmeler de olabilir normal genelde 3-6ay içinde adet duzenin tekrar oturuyor. Adet yoğunluğu ve günü artabilir olması gerekenden fazla gelebilir ve 10 güne kadar sürebilir normal. 🥰🥰🥰
bayankitapkurdu Bugleminannesi28 çok teşekkür ederim 🥰 benim adetim zaten düzensizdi o çok önemli değil yeter ki 3.olmasın 🫢 ödüm kopuyor valla. Ben hayatta taktırmam diyordum. Büyük konuşmamak lazımmış.
Powermoms Bugleminannesi28 merhaba size bırsey sorucam Hormonlu ve hormonsuz olarak 2 ayrılıyor spıral Hormonlu olan pahalı butcemı bayagı aşıyor Hormonsuz içinde kaç eczaneyı aradım gıttım yok dıyorlar Sız hangısınden taktırdınız acaba
Alya-Sena bayankitapkurdu ben haziran ayinda taktirdim. Agri kanama filan normal bende de cok hafif kasiklarimda agri oluyor cok agir islrr yapmayin agir kaldirmayin. Bide taktirdikdan sonra ilk adet bitiminde kontrole gidiliyor. bana senn ki guzel yerde bi sene sonra gel dedilerde ben gene ara ara giderm. Sizde gidin kontrol ettirin ne olur ne olmaz.
bayankitapkurdu Alya-Sena 3 ay sonra dedi doktor. Olmazsa giderim ben yine ya ne olur ne olmaz. Çok teşekkür ederim 🥰
Karansmomm bayankitapkurdu bence ihmal etme cunku yabancı cisim olduğu için bazı kadınların vucudu kabul etmiyor atmak istiyor ağrılarda zaten rahim kasıldığı için kasılarak atmaya calışır hani tekrar gebelik yaşamayın diye diyorum yanlış anlamayın göstermekte fayda var
Bugleminannesi28 Powermoms hormonsuz taktırdım ama eczaneden anlmadim devlet hastanesi kadın doğum bölümü veya aile planlaması bölümüne gittim ria taktırcam dedim onlar ücretsiz hormonsuz spiral takıyorlar