bebegimherseyim_ ben doğduğu günden itibaren aylarca kullandım canım. İnsanlar korkutmak işleri zorlaştırmak için konuşuyorlar. Bana da emzirme hemşiresi bebeğim daha bi haftalıkken ve sarılığı yüksekken silikonu artık bıraktır mamayı da arttır diye zorlamıştı. Sen kendi kalbini dinle. Ben silikon uçla gayet güzel emzirdim. Yediğime içtiğime dikkat ettim. Sütüm gayet de güzel arttı bebek emdikçe. Ayrıca birçok anne ilk emzirmelerde meme ucu yarası oluyor. Silikon uç sayesinde sıfır yara, sıfır tahriş yaşadım. Oğlum emmeye alıştıktan sonra yavaş yavaş silikonu bıraktık. Bırakmamın sebebi de sürekli sterilize etmek yormaya başlamıştı, sürekli kaynatmak gerekiyordu. Şimdi oğlum neredeyse 11 aylık olacak, maşallah hala emiyor