20 Temmuzda spiral taktırdım doktor takmadan önce kontrol etti gebelik var mı falan diye. Olmadığı için taktı. Sonraki adet günüm geldi ama adet olmadım 10-13 gün geciktim. Hemen erken sonuç veren test yaptırdım negatif çıktı. Bu kadar gecikmesi normal mi? Doktorumu aradım spiral gecikme yapmaz dedi. Kardeşim ebe ode hormonlar ister istemez değişiyor spiral adeti etkiliyor dedi. Yaşayan var mı bu durumu?