Sinems1 Evde tartıda önce kendimi tartıyorum sonra oğlumu böyle tartan var mı kilosu doğru çıkıyor mu
Miniminiprens Sinems1 kaç kilo doğmuştu bebeğiniz benimki de az kilolu doğdu 15 gün önce. Çarşamba kontrol var. İnşallah almıştır 🙄
Minnikim Sinems1 100 gram eksik 100 gram fazla emzirmeden altini değiştirip kiyafetiyle ölçüyorum bende. Genelde saglik ocagiyla ayni cikiyor
Ema Miniminiprens emziriyorsanız çok sık emzirin benim bebeğimde 2800 doğdu minicikti sık emzirmeyle toparladı
Sinems1 Miniminiprens 2450 gramdı üstüne 2 kere sarılık olduk değerlerimiz 27 ye çıktı o yüzden kilo almış olması çok önemli
Eymeniim Bende yapıyorum doğru çıkıyor hatta o gün randevusu varsa önce bakıp gidiyorum aynı çıkıyor :))
Miniminiprens Elussule benim oğlum da 1960 gramla taburcu oldu yoğun bakım sürecimiz oldu. Elimden geldiğince emziriyorum mama veriyorum inşallh toparlamştr
Batimoms Ben evde tartiyorum saglik ocagiyla arasinda 300 gr fark cikiyor. Saglik ocagi bide ustuyle basiyla tartiyor ve gramdan dusmuyor. Aradaki fark oluyor 600 gr. Cocuk 5 kilo saglik ocagi kayitlarinda 5600