Kızlar merhaba bebeğim 5bucuk aylıkken ek gıdaya havuç ve kayısı puresi ile başladım. ( Alerjisi olduğu için yoğurtla başlamadım)
Ek gıdaya geceli 1 hafta oldu. Kabızlık problemi var acaba sabah ve akşam bir kavanozu yarı- yarıya versem yarı sabah yarı akşam çok gelir mi acaba ?