Merhaba anneler yaklaşık 4 aydır tam anlamıyla adet görmedim öncesinde görüyordum her ay adet tarihinde sadece lekelenme gördüm o süreçte de emzirirdim sık sık 2 yaşında oğlum var süten keseli 1 buçuk ay oldu ve bu 1 buçuk ay içinde sık sık lekelenmem var bu aralar sıklaştı 18 gündür ve çok kafaya takıyorum bu durumu gebelikte istiyorum kaç kere dr gittim sorun yok emzirmeden kaynaklı denildi yine gittim tam kan hepsine bakıldı Altan muayene yapıldı sinir alındı sinir sonucu temiz çıktı emzirmeden kaynaklıydı olabilir dedi eğer hala devam ediyorsa lekelenme Altan kamera ile bakıp parça alacağız dedi bira daha beklim belki düzelir dedim daha önce başına gelen oldu mu canımı çok sıkıyor bu durum inşallah sorun yoktur