Bebeğimin gözü sürekli akıyor sarı bir şekilde çapak tutuyor bazen doktor masajla gecer dedi ama 4 aylik gecmedi göz doktorlarından maalesef randevu bulamıyorum ayrıyetten kızarıyor ve eli sürekli o gözünde çok araştırdım internetten bazılarınınki operasyon istiyormuş. Sarı bir şekilde akıntı ve capaklanma sol gözünde bunu yaşayan varmı kızlarr