elif2424 6 gün önce doğum yaptım bebeğimi doğar doğmaz yoğun bakıma küvöze aldılar makine ile hava alabiliyor solunum sıkıntısı yaşıyor bu süreç ne kadar sürer yaşayan var mı sürekli süt sağıp götürüyorum
Ezgiogrtmn elif2424 canım hiç merak etme Allah büyük. Kuzenimin çocuğu da yoğun bakımda 1 ay kaldı sağma süt içti. Şimdi 5 yaşında bomba gibi bi çocuk. İyileşecek içini ferah tut
Sudetunaaa elif2424 12 gün kalmıştı kuzum antibiyotik başlıyorlar o bitene kadar çıkarmıyorlar ama sonra çokta sağlıklı çıkıyor 🩷🩷 bol dua et gönlünü ferah tut
yamacmomss_ elif2424 benim bebemde kaldı 21 gün çok şükür yarın 4 aylık olacak korkmayın hiç iyileşiyorlar
HavvaCnts elif2424 benim bebeğim 1 hafta kalmıştı canım enfeksiyon tedavisi 1 hafta sürmüştü makine ile nefes alabiliyordu
elif2424 HavvaCnts benim bebeğimde şuan öyle bugün 6.günümüz ama net bişey söylemiyorlar ne zaman çıkar diye ona canım sıkılıyor
Grupyildizi Benim kizimda bir hafta kalmisti hic birsey yok cnm ilaclarini saatli alip cikiyor merak etme geciyor
Dorask Canım benim bebeğim de öyle 2 gün önce doğum yaptım net bişey demiyorlar hem solunum sıkıntısı var hem enfeksiyonu sürekli aklım onda çok korkuyorum bişey olacak diye